Voorbereiding Ventoux Challenge 2015 in volle gang
Op donderdag 17 september aanstaande staat de 4e editie van de Hartedroom Mont Ventoux Challenge gepland. Na het grote succes van 2013 waarbij we ruim 43.000 euro bijeenbrachten voor onderzoek naar kindercardiomyopathie willen we nu de 50.000 aan opbrengsten gaan passeren.
En dat moet gaan lukken! We hebben inmiddels twee fantastische hoofdsponsors aan het evenement verbonden: Global Food Products/EPO uit Ospel en Mercon Steel uit Gorinchem. Beide bedrijven komen prominent op het tenue en brengen een goed team aan deelnemers op de been.
Inmiddels hebben we in totaal er al meer dan 20 enthousiaste wielrenners die een, twee of drie keer de Mont Ventoux gaan beklimmen. Opnieuw gaan verschilende vaders van een hartekind ook op het stalen (carbon of aluminium) ros de grote kale berg van de Provence op: Daan van Loon, Anne Nouwt, Arjen Davids en Arno de Jong zijn in ieder geval weer van de partij. Net als een team van cardiologen, kinderartsen en kinderverpleegkundigen
Wil je ook meedoen aan de leukste Challenge van 2015, schrijf je dan in via http://montventoux.hartedroom.nl/
Hartedroom Mont Ventoux Challenge 2015 wordt mede mogelijk gemaakt door Global Food Products/EPO en Mercon Steel Structures
Nieuws
Sponsorloop voor Hartedroom levert 7500 op!
Op 19 september heeft IKC De Wissel in Zevenaar in samenwerking met de oudervereniging een sponsorloop georganiseerd. Er werd geld ingezameld voor twee doelen: 75% van de opbrengst gaat naar Stichting Hartedroom en 25% van de opbrengst gaat naar de oudervereniging.
Update onderzoek Double Dose
Het Double Dose consortium onderzoekt of het hart van kinderen met een erfelijke hartziekte meer energie verbruikt, en of veranderingen zijn in belangrijke leveranciers van energie in het hart, de mitochondriën om voldoende energie te maken.